У Дрогобицькому науковому ліцеї імені Богдана Лепкого завершився позаплановий інституційний аудит: які подальші кроки?

Упродовж десяти робочих днів експертна група, до якої увійшли фахівці управління Служби та освітні експерти – досвідчені педагогічні працівники, які пройшли спеціальне навчання та підготовлені до оцінювання закладу освіти за критеріями інституційного аудиту, вивчали освітні й управлінські процеси у Ліцеї ім. Богдана Лепкого.

Робоча група оцінювала заклад освіти за чотирма напрямами – освітнє середовище, система оцінювання здобувачів освіти, діяльність педагогічних працівників та управлінські процеси.

Вчора, 29 травня, у ліцеї ім. Лепкого, за участі директорки навчального закладу Наталії Ластов’як, начальника відділу інституційного аудиту Андрія Хамика та керівництва міста в особі міського голови Тараса Кучми, його заступника з гуманітарних і соціальних відносин Юрія Кушлика та керівника відділу освіти Романа Грицая відбулось підписання акту за результатами перевірки додержання закладом освіти вимог законодавства у сфері загальної середньої освіти.

Для нас важливо спрямувати максимум зусиль, щоб цей Ліцей був одним з кращих. Профорієнтаційна робота в ліцеях має бути на першому місці. Ми хочемо випускати висококваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців, які будуть затребувані на ринку праці. Дякуємо за спільну роботу та сподіваємось на ваші подальші рекомендації, – зазначив міський голова Тарас Кучма.

На підставі акту протягом 5 робочих днів буде видано розпорядження щодо усунення порушень.

За результатами аудиту заклад освіти отримає висновок та рекомендації. Висновок міститиме підсумкові результати оцінювання якості освітньої діяльності закладу освіти із зазначенням:

– досягнень закладу освіти і потреб у вдосконаленні освітньої діяльності та внутрішньої системи забезпечення якості освіти;

– встановлених рівнів оцінювання якості освітньої діяльності закладу освіти та ефективності внутрішньої системи забезпечення якості освіти (перший (високий); другий (достатній); третій (вимагає покращення); четвертий (низький).

Рекомендації міститимуть пропозиції для закладу освіти та його засновника, сформульовані на підставі висновку, щодо підвищення якості освітньої діяльності закладу освіти і вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти для забезпечення ефективної роботи та сталого розвитку закладу освіти.